جلسه هماهنگی بررسی مدارک داوطلبین دوازدهمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی به ریاست مجید آذربختی سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری لرستان برگزار شد.
در این جلسه تمهیدات لازم جهت تحویل و بررسی مدارک پذیرفته شدگان اتخاذ شد.
لازم به ذکر است، داوطلبان گرامی چند برابر ظرفیت شرکت کننده در آزمون استخدامی فراگیر دوازدهم برای شغل- محل¬های استانداری لرستان) فرمانداری ها و بخشداریهای تابعه¬(که در بخش وضعیت داوطلب عبارت «شما برای طی مرحله بررسی مدارک معرفی میشوید» میرساند، جهت ارائه و بررسی مدارک خود
از روز شنبه ۱۴۰۳/۱۱/۰۶ تا روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۳/۱۱/۱۰ از ساعت ۹ لغایت ۱۴ با به همراه داشتن مدارک ذیل شخصاً به آدرس خرمآباد، خیابان آیت اله طالقانی، استانداری لرستان مراجعه کرده و پس از تحویل، رسید مدارک خود را دریافت کنند.
تذکر مهم: عدم مراجعه داوطلب در مهلت مقرر اعلام شده، به منزله انصراف از سایر مراحل استخدامی تلقی میشود.
مدارک مورد نیاز :
۱- پرینت کارنامه معرفی جهت بررسی مدارک
۲- ۴ قطعه عکس ۴*۳ پشت نویس شده (در سال جاری گرفته شده باشد)
۳- اصل کارت ملی و تصویر پشت و روی آن
۴- اصل شناسنامه و تصویر از تمام صفحات آن
۵- اصل مدرک تحصیلی (گواهینامه موقت یا دانشنامه) در مقطع تحصیلی ثبت نام شده در امتحان مشترک ممهور به مهر دانشگاه و تصویر آن
۶- اصل کارت پایان خدمت یا معافیت دائم قانونی و تصویر آن برای آقایان
لازم به ذکر است نخبگانی که پروژه تحقیقاتی جایگزین خدمت مورد تأئید مرکز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلح را شروع نموده و دوره آموزش نظامی خود را طی کردهاند، می بایست حداکثر تا ۱۲ماه پس از تاریخ برگزاری آزمون (۱۴۰۲/۰۸/۱۰) نسبت به ارائه گواهی پایان خدمت خود به دستگاه اجرائی اقدام کنند.
۷- اصل کارت شناسایی ایثارگری یا معرفی نامه از بنیاد شهید و امور ایثارگران و مراجع ذیصلاح (برای مشمولین سهمیه ایثارگران)
۸- اصل و کپی کارت معلولیت دارای تاریخ اعتبار یا اصل معرفی نامه از سازمان بهزیستی با امضاء مدیرکل بهزیستی استان یا رئیس بهزیستی شهرستان (برای معلولین)
۹- ارایه مدارک و مستندات لازم جهت اصلاح حداکثر سن مقرر
- ارائه اصل و کپی شناسنامه همسر و فرزندان (براساس قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت-موضوع مصوبه شماره ۶۹۳۸۵/۲۷۸ مورخ ۱۴۰۰/۰۸/۱۹ مجلس شورای اسلامی)
- ارائه اصل و کپی قرارداد و لیست سوابق بیمه با نام کارگاه (در خصوص معرفی شدگانی که سابقه اشتغال به صورت غیر رسمی و تمام وقت در وزارتخانه ها و موسسات و شرکت های دولتی، بانک ها و شرکت های تحوت پوشش آنها، شرکت های بیمه های دولتی، شهرداریها و موسسات و شرکتهای دولتی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر نام است، موسسات و شرکتهای ملی و مصادره شده که به نحوی از بودجه و کمک دولت استفاده می کنند، نهادهای انقلاب اسلامی و شرکتهای تحت پوشش آنها از تاریخ ۱۳۵۷/۱۱/۲۲ تا کنون)
۱۰- ارایه مدرک برای استفاده از اولویت بومی شهرستانی به استثنای شهرستان تهران و شهرستان مراکز استان ها
- شهرستان محل تولد مندرج در شناسنامه داوطلب با شهرستان مورد تقاضا یکی باشد.
تذکر: با توجه به تغییرات تقسیمات کشوری در سالهای مختلف، در صورت اختلاف نظر یا ابهام در خصوص شهرستان محل تولد، ملاک عمل نظر اداره کل ثبت احوال استان مربوطه خواهد بود.
- استفاده از اولویت بومی از طریق سکونت بموجب تایید ساکن بودن و حداقل ده سال سکونت با ارائه استشهاد محلی (بر اساس فرم پیوست) ممهور به مهر نیروی انتظامی پاسگاه یا کلانتری محل در شهرستان مورد تقاضا با ارائه مدارک و مستندات ذیل امکانپذیر خواهد بود؛
الف - داشتن گواهی تحصیل در مقاطع تحصیلی ابتدایی، راهنمایی یا دبیرستان در شهرستان محل مورد تقاضا با تأیید اداره آموزش و پرورش شهرستان مربوطه
ب - گواهی اشتغال به کار رسمی، پیمانی و قراردادی در بخش دولتی و عناوین مشابه در بخش خصوصی مشروط به پرداخت حق بیمه.
اسامی پذیرفتهشدگان و فرم استشهاد محل سکونت پیوست میباشد.